Wednesday 9 March 2011

Potovanje

ok sedaj sem pri katji, ki je trenutno odsla nekaj ven, tako da imam mal casa da napisem, kaj se ja kaj zgodilo.
......
potres!!!!!!  se kar se maje ...... grem jaz pogldat kako je zunaj brb.  back je ok. se ni nihce prevec razburjal. sej kot ze veckrat recno je tle najbolj cudno to da so potresi daljsi. pri nas ko strese, strese mocno. 
...
pa lepo prosim, japonska ni treba dokazat da znas ti tudi trest !!!

joj ta tipkovnica, je racunalnik iz francije in so tipke drugje, moram skoz pazit pa brisat.

drugace pa kje sem ostala ... aha niti zacela se nisem hihi

ok vceraj sem CEL dan potovala. se vedno sem imela seishu vozovnico; tako da sem se z njo odpravila iz Takamatsu v Akihabaro (Tokyo), potem pa z privat oz. tsukuba ekspresom do tsukube. na prvi vlak sem stopila ob 9:22 in prisla sem ob 00:27. je bilo kr ... k sreci sem dan prej pustila vecino svoje prtljage v svojem stanovanju tako da je bilo ok ali vsaj bolje. na poti nisem kaj dosti pila ali jedla saj so pavze med prestopi navadno kratke tako da ni casa poiskat wc.
na poti sem prebrala do kocna knjigo, ki sicer ni kaj prida ampak ok, potem sem mal pisala mail, mal sem probala spat ... sem pa potem tudi napisala dva maila, ki jih bom spodaj copy-paste, saj sta bila mislena za blog.

tukaj me je pocakal sergio na postaji, od katje moz ter odpeljal k Katji. ona sama se je spremenila. je full lustna pa se vedno cute majhna. sergio je sel kmalu zatem nazaj spat, midve se se p se malo pogovarjali potem pa sve sli tudi v pojstlo. soba v kateri sem je prijetno topla, spala sem dobro, ceprav ko sem se zbujala, je ura vedno kazala 9:30 tako da sem resno razmisljala da se moram zbudit, sam se mi ni dalo iz pojstle. po ene 5tic sem ugotovila da je ura vsakic 9:30 is da to pomeni, da ura stoji :)
malo cez 9 se mi zdi sem se potem tudi ostala.
s katjo sve klepetali, dokler ona ni mogla iti, jaz pa sem sla nekaj pojest in pod tus. ko pride nazaj pa gremo nekaj pojest!
je rekla da njena mama posilja iz sloveniji ji vsake toliko casa kaksne drobnarije, tako da ocitno lahko hrana pride cez coll/carino.to je dobr vedet.

sej vem drugace danisem opisala se ponedeljka sam ... bom pol ...

LP

Lea

No comments:

Post a Comment