Friday 4 March 2011

Hrana

OPOZORILO!!!
ni za najbolj zivali-ljube ljudi in lahek zelodec!!!


Aja, sem pozabila povedat zakaj vem da sem zbircna, ok se posebaj zbircna glede japonske hrane.
Ko so mi ponudili karerice, mi je bil prevec pekoc.
pri dango, se mi zdi da se tako klice, japonska "sladica", sem naredila samo en griz. sej sem vedla da mi ni vsec, ker sem ze probala sam mi niso verjeli na besedo. Rok to je uno, kar ti je prinesla tista v namino, posebaj zate, se spomnis?!
potem so me vprasali ce jem umeboshi, no ker se nisem probla sem to morala. BOGA JAZ. je bilo ... za ... (pokozl...) resnicno ni bilo ok. so rekli da je proti driski, se mi zdi, sem jim lepo povedala, da je temna cokolada tudi, in veliko raje to jem. mislim da mi niso verjeli, da je isti ucinek, ampak ok
potem smo sli pa po vrsti nato - NE, hubotnice lahko samo v solat, kjer so majhne in jih skoraj ni, se pravi tako (male hubotnice) tudi ne.
potem pa ne morete verjet, so me vprasali ce jem kujira, in jaz ... ... what ... sej ne more biti res. kaj je to, previdno vprasam, in oni ja kit. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
si lahko mislite moj NE! so rekli da oni tudi ne, in potem kasnjeje obrazlzili, ker se ga ne dobi vec v trgovini. OMG. pls spare me.
no verjetno si mislijo ta pa tudi nic ne je.
pri ribi sem rekla, da sicer jem, sam prosim peceno in da ne diha / se premika vec.

danes v trgovini so bile ene ribe se zive, ene pa sicer ne morem rect da so bile zive zive sam so se dihale zunaj na krozniku. to res ni zame . (aja bi bilo dobr da dam na zacetku opozorilo-done)

me je kr mal strah kaj bo za jest, ker delujem resnicno full zbircna, sam ... pls to me pa res morate zastopit.
enkrat sem dala zive ribe ze cez in NIKOLI vec! ... upam

 ok to bo o hrani vse

LP
Lea

2 comments:

  1. Haha, skor sem s stola padla, ko sem to prebrala. Sori - ampak a se nismo pred kratkim ravno o tem pogovarjala in sem kao *jaz* bla čudna, ker ne maram hobotnic in ostalega z glavo na krožniku? =)
    (BTW, a veš, da se ena vrsta bolezni srca imenuje kot past za hobotnice - takotsubo?)

    Familija sicer deluje simpatično; me veseli! XOXO

    ReplyDelete
  2. Hmm, to bi bilo zanimivo poskusit :)
    Sicer kita iz principa ne, ostalo pa ja. Vsaj poskusit, pol pa tudi ce mi ni vsec... ok, premikat se vseen ne sme vec heh :P

    ReplyDelete