Monday 14 March 2011

Te BEDASTI potresi

OK
sedaj je pa pocasi res lahko dosti teh popotresnih sunkov. Sedaj ravno smo spet imeli enega, ki je bil cez 6. Bedarija.
Sem slisala da doma mal prevec panicarijo glede une jederske elektrarne. mi smo od tam oddaljeni kar precej, to je ene 100 km al pa se vec, tako da je v redu.

takole se caka na vodo
tle za nas je vecji problem to da bodo elektriko izklopili tle in v okolici tokya. ker so elektrarne zaprte je problem, ker ni dosti elektrike za toliko ljudi in bodo elektriko izklopili, nas pa ucijo po tv kako ostati toplo, kako kuhas brez elektrike ipd. mene osebno najbolj skrbi ker ne bo vlakov normalno in tako ne vem kako priti domov jutri.
to bi znalo biti se najvecji problem, meni osebno. verjamem pa da je za ljudi kaj drugega. tle v tsukubi sam potres ni naredil kaj dosti skode, sam so pa posledice bedne. vode ni, ceprav jo vklopijo za nekaj ur (vceraj za 4) upam da jo bodo danes tudi. sedaj pa se elektrika.
rui in shin sta predlagala naj vse skupaj prestavim za nekaj casa, dokler ne bodo vlaki normalno tekli, sam .... sem tu ze toliko casa, da bi bil ze cas da grem. mi je potem rui predlagala naj pridem do nje oz. da bo fanta vprasala (sorry zarocenca) ce je cool, da pridem do nje.
Mogoce bom to tudi naredila. da grem zvecer do nje in potem odidem preden se zacne vsa zmeda.
druga moznost pa je da grem dol z busom. tle je nerodno samo to ker imam karto za vlak ze kupljeno in se mi ne mece denarja stran. Je pa bus direkten pa cez noc traja.

tle se bo se treba odlocit kaj naredit.
Ok elektriko naj bi izklopili od 12:20 do 16:00 in od 16:50 do 20:30.

caki caki.... kaj sedaj govori po tv, pisuka ko ne razumem ....
okokok
vse ok, kokr je pac lahko
neki je eksplodiralo sam je VSE V REDU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

prosim da se ne panicari. mobi imate tako da se lahko vedno poslje mail ke in bom odgovorila.
sam net kot gmail in blog pa niso vedno dostopni.


Lepo se imejte in se vidimo / slisimo

LP
Lea

No comments:

Post a Comment