Saturday 26 March 2011

Sola

Oz preschool, kot oni temu pravijo. Vceraj smo se zopet dobile in sle skozi pravila ter druge podrobnosti, ki jih je potrebno dodelati preden se bo sola zacela. 
Moram se pohvalit, saj sem samo jaz pripravila pravila, ki bodo v soli veljala, tako da smo jih sle skupaj cez. Se ja pa celtona stvar vceraj malce zavlekla, ne da imam kaj proti, ker smo dostikrat zasle. Tako sem zvedla med drugim, da ceprav si zavarovan, placas delno tudi sam stroske zdravnika. Mutsumi je rekla, da je to 30 % oz. najvec 44.000 yenov na mesec na bolezen. Otroci imajo zdravljenje zastonj, vendar se mi zdi je omejeno do nekega leta. Moram rect, da me je malo presenetilo, da moras placat zdravljenje, saj naj bi vsak mesec, tako kot v Sloveniji, placeval prispevke za zavarovanje tako sam, kot tudi tvoj delodajalec. 
Seveda se tukaj upa, da se ne bi nic zgodilo, zaradi cesar, bi zavarovanje potreboval, ampak je pa malo nerodno, da moras sam placevat zdravljenje, saj v tem casu, ne dobivas place. 

Domov sem si tudi sposodila radio, da bom lahko poslusala CD-je in mal povadila otroske pesmice, katere naj bi peli. Mutsumi je rekla, da naj s 1. aprilom zacnem na delo prihajat ob 9-ih in nato ostanem do 17-ih. Ura mi ni najbolj vsec, saj je to sredi dneva zame, ampak ok. Sama sola traja od 10-ih do 15-ih. Dvakrat na teden je popoldanski pouk po 90 minut za otroke od 3-4 let, in 1-krat tedensko je 45 minutna seansa anglescine za 2-letne otroke. Meni osebno se to sicer zdi malo pretirano, ampak OK. Bom vidla kako bo to potekalo. Minako naj bi bila z mano v soli, vsak torek, sredo in petek, ko bo popoldanski pouk. To se mi zdi v redu, saj se bom lahko od nje veliko naucila. Je namrec delala z malimi otroci ze, pa se sama in sina, ki je 6 let star in eno malce starejso hci.

Med drugim smo se odlocile tudi kako naj bi se klicale. In sicer po imenu z Miss zraven, ko bomo govorile otrokom, drugace pa samo ime. San naj bi se uporabljalo samo, ko se govori po Japonsko, kar pa naj se v soli tako ne bi prevec. 

....
A je se kaj takega .... sedaj se ne spomnim.

Sem pa spoznala enega tujca iz CS. Mi je malo povedal, kako je pristal tle, kaj pocne in podobno. Je bilo informativno, sam .... se mi zdi da ne bo imel kaj dosti casa. Vsaj tak obcutek je dal.

Bom vidla. Je pa obljubil / rekel, da me bo prestavil, se drugim tujcem, ki so tle v Takamatsu. Baje jih je kar nekaj, predvsem Americanov. Po stevilu jim sledijo Kanadcani ter Anglezi. No ja ... bom vidla. 

Grem jaz sedaj se mal srfat, potem pa bo tako verjetno kmalu konec mojega casa. (prve runde   ^-^)

LP
Lea

No comments:

Post a Comment