Tuesday 12 April 2011

Sobota in hanami

Weekend

Pa da opišem še kaj se je dogajalo ta oz. prejšnji vikend.
V soboto smo bili s Takako in Tomoko zmenjeni ob 11ih pri meni. Tomoko naj bi mi s svojim možem in sinom pripeljala kotatsu. Ker doma ni bilo ničesar za pit ali jest, sem šla nekaj iskat v Kimuro, po tem ko sem pobrala kolo pri šoli. V Kimuri niso imeli NIČ, sam ker ni bilo časa iti še kam drugam, sem kupila sok ter se vrnila domov. Ker sem dva dni prej dobila svoj novi sesalec (pripeljali so mi ga na dom), sem na hitrico posesala. Nekaj čez 11to so nato prišli. Sam so samo prinesli kotatsu, potem pa sta Tomoko in njen mož morala oditi. Takako je ostala, tako da sva skupaj pregledali kakšen je (je kr masivna zadeva to, sam sedaj ko uporabljam je malo pretoplo. Sezona kotatsu se namreč zaključuje, sam saj vedno pride nova :) )
S Takako sva nato pregledali miške na amazonu ter eno naročili. Poštnina je itak zastonj, pa prišla naj bi najkasneje jutri. Potem pa je Takako želela iti mal ven, tako da naju je odpeljala do morja v uno gostilno Umie (ki je drugače ne bi našel), kjer sva imeli prigrizek. Okoli treh ali malo čez sem prišla domov ter se pripravila v naglici za Maguro, hanami. Sam hanami naj bi se sicer začel ob 18ih, sam sem bila zmenjena z Alexom ob 17, da mi še malo pokaže okoli. Sicer ni iz tega mesta, sam je pa dostikrat tam. (Alexa poznam iz zabave – Jaspar). No kakorkoli že, bila sem full pozna. Hitro sem se zrihtala ter s kolesom pohitela na postajo. Celotna pot mi je vzela 20 minut, namesto 30 kot navadno. Kolo sem pustila pri pošti ter pohitela na vlak. Porabila sem Seishu ticket, ker mi je še ostal (tokrat sem karto … skoraj stran vrgla. Pot v Tokyo bi bila sigurno dražja, sam same karte nisem izkoristila do konca. Sem nameravala mal okoli iti ravno ta vikend, pa seveda ni bilo časa). V Meguro sem prispela malo čez 17. Alex je prišel s kolesom ter sva se odpravila proti gradu. Na poti sva se pogovarjala o vsem; je iz Nove Zelandije, rad borda, ni bil še nikjer razen v Avstraliji in sedaj tle, uči pa drugače na enem otoku, skupaj z Liz in Lorrien. Sam prostor okoli gradu je … super. Vstopnine ni, to omenjam zato, ker drugje povsod JE! Sakura je bila povsod. Sem naredila nekaj slik in jih bom kasneje dodala. Šla sva okoli gradu in nato gor (v 70stopin hrib). FULLLLL prestrmo! Ko sva se odpravila dol, sva srečala prve ostale. Lorrien … drugih se ne spomnim imena. Mal sva bila tam, potem pa sva šla nekaj iskat za jest in pit. Na poti iz gradu sva srečala Dannyja, ki je prišel s svojo punco. No ker je bil Alex s kolesom, je on vozil, jaz pa sem zadaj stala. Je manjši kolo to, ki nima sedeže zadaj, ampak ob kolesu manjšo štango (kot pri unih ki s kolesom izvajajo … stunts). Je bilo zanimivo. Se je skoz okoli obračal, da je preveril, če so kje policaji (to namreč ni dovoljeno). Varno sva prišla do in iz trgovine ter se odpravila nazaj po hribu gor. Ko sva prišla do tam, kjer sva pustila Lorrien in ostale, so le-ti ravno šli dol. … …. …...... ampak ok. Jaz sem šla z njimi, Alex pa se je vrnil po kolo. Tle sem se nato pogovarjala z Dannyjem, ki je povedal, da je prišel z avtom (od punce) in da če hočem, me lahko nato zategne domov. Spodaj smo zavzeli kr velik del, saj nas je bilo verjetno okoli 30-50, mešane družbe.

Bom na tem mestu zaključila, ker se moram pripravit za šolo/vrtec.

LP

Lea

No comments:

Post a Comment