Thursday 14 April 2011

Hanami - part 3 nedelja

Danes je četrtek in sem zunaj na balkonu, kjer je vse več mrčesja. I dont like it!!!!!!!!!!!!!

Pa da opišem še nedeljo. Preden čist pozabim

V nedeljo sem se zbudila okoli devetih ter se nato dobila z Thomasom v Youme town ob pol enajstih. Ker sem pozabila, da je moje kolo ostalo na postaji in moram kot posledica tega pešačit, sem se odpravila na pot malo prepozno. Nisem pa zamudila, ker sem pač stopila malo hitreje. Zmenjena sva bila v Starbucks, ker je nekako najlažje, čeprav mi ni všeč, pa še drag je FULLLLLLLLLLLLLLL.
Vsak si je vzel nekaj za pit, potem pa sva se pogovarjala do ene 12ih. Bilo je fino. Tle je že 2 leti … se mi zdi. Je iz Kanade in ima tatu. To vem pa zato, ker sva se pogovarjala o fitnesu in bazenu, kjer pa ljudje s tatuji navadno nimajo vstopa. V onsen je rekel, da hodi, sam si ga prekrije z brisačo. Me prav zanima kakšen je. Sem pa ugotovila, da je poleg Youme town fitnes center z bazenom, kjer je 2 mesečna akcija 5000 yenov, potem pa je cena 8000. Kar se mi zdi kr velik skok sam ok. Bom šla enkrat pogledat. Mal mi je tudi povedal o folku tukaj, pa to … In sva prešla na cossplay. Za halloween je bil namreč Lufy en njegov kolega pa Zoro. Zoro je bil dobro oblečen, z meči in vsem, medtem ko je imel sam ženski klobuk in ni bilo nič kaj prepričljivo. V maju je nato eno večje … srečanje, kjer bo verjetno … ne vem kako se kliče, un iz Naruto, ki ima masko. Baje ima plašč in to že zrihtano. No jaz bom šla sigurno pogledat, sodelovala pa verjetno ne bom. :)
Ker je večkrat na tem koncu, drugače živi v bližini Takamatsu letališča, tle ima pa fitnes, se bova verjetno še kaj srečala. Bilo se je res dober pogovarjat. Na žalost sem pa potem mogla iti, ker sem mogla v mesto po kolo, PEŠ, kar mi vzame 1 uro, pa potem s kolesom nazaj. S Takako sem bila zmenjena ob 15:30, pa še jest sem mogla. Do mesta sem hodila relativno hitro, kot sem tudi hitro prišla domov. Sam ko sem prišla do kolesa, je bil tam listek oz dva listka na kolesu, da lepo prosim, ne parkiraš tam. Verjetno je ok čez dan, ne pa tudi čez noč. Ampak ok, je samo notice.
Takako je prišla točno, se mi zdi. Nato je bila malo pri meni, vzela je to za net (mi je posodila čez vikend) ter sva šli. (… da pogledam kako je pravilno slovnično dvojina ženska, to ni res …)
V samem mestu smo nato pobrali še Brendo (iz Kanade), enega starejšega Japonca (v penziji), eno glasno Japonko ter v samem gradu oz parku pred gradom srečali še eno Japonko, ki je 12 let živela zunaj japonske in je SUPER. I really like her
Pred park smo prišli ob 16:30. Ura pa je pomembna ker je bila vstopnina zastonj od petih naprej. Tako smo plačali vstopnino, ker uni niso hoteli čakat.

Bom ostalo napisala ko se vrnem.

Nenapovedano se je namreč najavila Takako in Sumi in to SEVEDA danes, ko sem se 30 minut prej zmenila z Danny-jem. Ampak ok. Grem si jaz nekaj narest za jest na hitrico, potem pa se zrihtat. Gremo na Karaoke.

Later

Lea

No comments:

Post a Comment