Thursday 16 June 2011

Fitnes

Drugače bi pa rada na kratko nekaj napisala, ker vem da vsaj eno zanima. In sicer hodim od 21. maja naprej na fitnes. So imeli tukaj eno posebno ponudbo, da se lahko vpišeš za dva meseca fitnesa za 5000 yenov. Ker sem jaz prišla proti koncu meseca, so mi dali možnost za dva meseca in 10 dni za 6000 yenov. Je prav the best. In sicer ima fitnes vse: razne vaje (jaz sem do sedaj obiskala zumbo, vročo jogo, aerobiko in trebušne plese), za tek in kolesarjenje, uteži oz. za moč, bazen ter seveda tuše, savno, javno kopel (vroča »zdravilna« voda), jauzzi ter za na koncu še masažne stole. Tako da ne vem kaj bi še lahko imel, da bi bilo bolje.
Prvi dan, v ponedeljek sem imela orientacijo, kjer ti najprej povejo kako vse funkcionira ter pravila. In sicer deluje tako. Prve 7-krat si začetnik in dobiš zeleno zapestnico, da to vsi vejo. Dokler si začetnik ne smeš obiskat vseh vaj. Imaš namreč vaje, ki imajo poleg imena oznake; ločimo začetnik, advance in hot. Se bom kasneje vrnila k hot. Začetnik je pač mišljeno za začetnike, advance pa je mišljeno NE-začetnik.
Se pravi vsakič ko prideš, se pofočkaš ter zamenjaš svojo kartico za »temporary« card. Prav tako jim daš kartonček, kjer moraš zbrati teh 7 štampiljk, da nisi več začetnik. Potem se sezuješ, ter naprej do ženske garderobe. Ko se preoblečeš, greš nadstropje višje (prvo nadstropje; po japonsko drugo), tam se prvo stehtaš ter izmeriš tlak. Nato se greš pretegnit (to smo vse delale skupaj z še eno začetnico ter najinim »vodičem«). Je ene 5-6 vaj za ogrevanje. Potem naj bi ene 5 minut bil na kolesu ali laufal … jaz sem vedno kolesarila, da se ogreješ. Nato greš na … mislim da je »na« … naprave. Imaš 4 različne; za noge, hrbet, trebuh in roke. Vsako vajo naj bi naredil 3x po 15-krat. Vaje same niso težke, sam ko jih tokrat ponoviš, kar čutiš. Nato sledi vsaj 15 minut teka (kolesa, stopnic…). Jaz sem vedno tekla. Sam čas je bil odvisen od tega kaj sem imela v planu po tem. Navadno sem tekla 30 minut, s povprečjem 8,5 km/h. Ne hitro, sam zame, ki sem letos začela tečt, je to kar napredek.
Po vsem tem lahko nato delaš kar želiš, na koncu se pa moreš še … od-hladit … oz. sprostit je verjetno boljša beseda. Jaz sem v ponedeljek šla nato še na zumbo, v sredo pa na trebušni ples. V torek navadno variiram med plavanjem in aerobiko. V četrtek je zaprto, v petek, soboto in nedeljo, pa sem sama na knapp s časom. Tako na fitnes navadno hodim v ponedeljek, torek, sredo in če lahko v petek. V soboto in nedeljo mi še ni uspelo iti in ne vem, če mi bo v tem mesecu sploh uspelo.
Enkrat sem šla na vročo jogo; pač ima zraven znak HOT. Jaz sem si predstavljala, da je to intenzivna joga, kar pomeni, da ti je vroče. Well, … I WAS WRONG!!!! To je joga v vročini. Celoten prostor segrejejo na ene 40 stopinj; tudi tla so vroča. Potem pa v tem delaš vaje. Mi ni treba posebno poudarit, da se potiš ves čas. Je nekaj … drugega. Ampak čist cool.
No po vseh vajah nato izpolniš svoj … karton (al pa kr sproti), da veš oz. vidiš svoj napredek ter dobiš štampiljko, da si vadil. Jaz grem navadno nato pod tuš in na masažni stol.
Sam bazen nisem niti toliko koristila, kot sem mislila da bom, ker imam druge vaje dosti. Presenetljivo! Prav tako mi ne paše, bath in savna, kar me tudi preseneča. Vse zaradi česar sem hotel priti sem, se je počasi izkazalo, da mi osebno ni niti toliko pomembno.
Septembra, se bom verjetno prestavila v Joyfit, ki je bolj poceni in ima vse podobno, razen bazena. Cena Refco, kjer sem sedaj, je namreč navadno 8900 yenov in to je pa resnično preveč. Joyfit naj bi bil okoli 4000.
To pa je tudi edina stvar, ki sem jo nujno še želela delit z vami.
OBISKUJEM FITNES!!! Kdo bi si mislil. So me pa tukaj pohvalili, da imam sedaj še lepšo postavo *hihi* Je vedno lepo slišat. In ker so to rekle ženske, se lahko temu tudi mirno verjame ;-)
Pa še en dober side-effect je. In sicer se tudi bolje počutim. Resnično ti da sama vadba dodatno energijo! Priporočam vsem, ki razmišljate, če se splača ---- SE!!!!!
Uživajte in se slišimo
Lea

No comments:

Post a Comment