Sunday 26 June 2011

I RULE ;-)

Včeraj
Pred približno enim mesecem me je en kolega vprašal, če bi bila hair model enemu njegovemu prijatelju. Ta prijatelj ima v Kagawi (to je prefektura v kateri sem) skupaj s kolegom 3 frizerske salone in se uči pri Tylerju angleško. Drugače pa bo šel avgusta skupaj s sodelavcem v Veliko Britanijo za en do dve leti izpopolnit svoje znanje.
letak za show
No, Mitsuru me je nato ene 2-3 tedne nazaj poklica, da sva se zmenila ter dobila v Joyfull-u (kafič zraven Youme town). Ker nisem vedela, kaj pričakovat, mi je bilo rahlo … AAAAAAAAAAAAA, ampak OK. Vse kar sem vedela namreč je bilo to, da je to en večji event ter da bi bila jaz model frizerju.
V Joyfull mi je potem povedal o samem dogodku. Pričakovalo se je približno 300 do 400 ljudi v enem boljših hotelo v Takamatsu, ki se nahaja od mene še nekaj kilometrov stran proti letališču. Nosila bi belo krilo, on pa bi mi na odru uredil lase ter naštimal klobuk. Ko sem ga vprašala, če gre lahko z menoj tudi moj brat, saj sem takrat ravno izvedla, da pride, mi je rekel, da OK ter mi dal karto zanj. J
moja obleka
Vprašala sem ga med drugim tudi, kako je prišel name. Povedal je nato, da je Tylerju rekel, da išče nekoga, pa mu je Tyler (katerega sem videla vse skupaj 2x odkar sem tle, živi namreč v Marugame) predlagal mene, ker sem visoka in fullll lepa *hihi* cute, ne?! Še sedaj se mi smeji
No, ta teden mi je nato poslal sliko od obleke, ki bi jo morala nosit, ter mi povedal, da se dobimo 25. junija ob 14:30 pred Joyfullom.
V soboto sem se nato doma oprala lase ter se zrihtala, potem pa sva skupaj z Rokom odšla do Joyfull-a, kjer sva ga čakala pol ure. FULLLLLLLLLLLL je zamudil. Se je opravičil in vse, tako da cool. Potem smo se odpeljali do hotela, kjer smo znosili vrečke in kovčke (jih je imel FULLL) notri. Tam me je predstavil drugim modelom. NOBENE DRUGE TUJKE. Mi je na unem pogovoru namreč rekel, da je še ena. No ni je bilo. Je pa prinesel nekaj za pit zame in za Roka, ter sladkarije kot Kit-kat in nekaj … kar je do konca ostalo zaprto, tako da mu je opravičeno. Pa še nekaj posebnega sem bila, ker sem bila edina.
Spoznala sem kar nekaj Japonk, predvsem pa sem bila skupaj z Masumi, Yuka in Kae. Me smo bile model za našega frizerja - Mitsuru. Najprej smo imeli probo, kjer so nam pokazali kje bomo sedele, kam moramo iti, kje se obračamo ipd. Med čakanjem, mi je Masumi povedala, da je poročena ter da se potaplja skupaj s svojim možem … AAAAA jaz tudi. No sej smo si na koncu izmenjale telefonske, tako da … mogoče bomo lahko kaj skupaj hodile.
jaz po showu
Ob 18:00 so začeli nato prihajat gostje, tako da se je Rok prestavil v dvorano, kjer je gledal predstavo (se je začela ob 18:30) jaz pa sem ostala z našimi puncami. Enkrat vmes mi je frizer zrihtal lase – se pravi mi je razčesal, poravnal, pa naštimal osnovo, ker glavno je delal na odru. Potem smo dobile nekaj za jest – onigiri, pa še več sladkarij. Ko smo se preoblekle, smo bile jaz v beli obleki, Kae v rdeči obleki, Yuka v usnjenem hlačnem-kostumu, Masumi, pa je imela hlače in top že oblečen od prej, saj je bila na odru v modrcu ter plašču. Ko smo stopili ven, so vse Japonke wow-ale kok smo dobre, … sej smo tudi bile :-P
Obleka se mi je prilegala. Jaz in Kae nisva imeli čevljev, tako da sva bili bosi, medtem ko sta Yuka in Masumi imeli high-heels. No celotna predstava se je zavlekla, tako da smo me prišle na vrsto šele malo po deseti (trajati bi moralo do 21:30). Mene so nato namazali, prav tako tudi druge (popravili make-up), ter nas posedli / postavili na oder. Ker je bil make-up bolj … strog, smo bile vse zelo resne (čeprav se je meni skoooooooooooooooz smejalo).
jaz in Yuka
Ta prva je bila nato na vrsti Yuka, ki je bila na odru postrižena, ter je nato odplesala dol. Rok je rekel, da ji je spodrsnilo, ko se je vračala in je tako padla, ko je šla nazaj na oder. Sama tega nisem opazila. Nato je bila na vrsti Masumi, kateri je dal na glavo perje in vejice. Sledila je Kae … ne vem kaj je njej naredil, ker je bil na drugem koncu. Potem pa sem sledila jaz! !! No vstala sem se (sem sedala za klavirjem) ter šla na sredo odra. Tam sem se usedla na stol ter mu prepustila, da me je zrihtal. Ko mi je klobuk dajal gor, me je bilo na trenutke strah, da ne bom nič videla, ampak je popravil, da je bilo cool. Nato me je na rahlo ruknil, tako da sem vedela, da je končal ter odšla. Najprej dol po stopnicah, pa do sredi odra, kjer sem se morala obrniti – predstavit publiki, potem pa do konca ter tam na vsaki strani pozirat. …. KOK JE BILO TEŽKO SE NEEEEEEEEEE SMEJAT, ampak sem! *BRAVO ME* No ko sem se vračala, nisem vedla kaj oz kam, ker je ena punca zasedla mesto, kjer bi se mogla postavit, pa še ena je snemala. Ampak sem lepo šla zraven nje, pa pred kamero, ker so pa oni insugnifficant (nepomembni) :-P Je potem prišel Mitsuru, ter me še malo zrihtal, nato pa je prišla Yuka, se me dotaknila, ter sem odšla za njo. Dotaknejo se te zato, da veš kdaj iti, ter se ti ni treba obračat. Na koncu smo šle nazaj na oder ter tam počakale na konec.
jaz in ... z bonbončki :)
Potem pa z odra dol in …. KONEC!!! Preden se je vse začelo moram priznat, da me je malo stiskalo. Je bilo to prvič, da sem tako mogla nekje hodit, ampak potem, ko so se enkrat začele priprave in sam nastop, pa je bilo cool in zelo zabavno.
Potem smo naredili ene MILIJON slik, ker se je vsak hotel z nami slikat in mi z vsakim. Itak, ko smo bile pa tok zakonske in vsi ostali so bili pač … ostali *hihihihi*
RES ZAKONSKO!!!!!
pa ena odštekana
Z Tylerjem se na žalost nisem morala kaj dosti pogovarjat, ker je odšel preden sem se preoblekla. Sam v njegov zagovor, smo res rabile dolgo, da smo se preoblekle. Ampak v naš zagovor, moj klobuk in od Masumi vejice, je lahko dal dol le Matsumi, njega pa ni bilo.  No ko smo se poslikale in preoblekle, naju je z Rokom Mitsuru zapeljal domov, ker je zunaj deževalo.
Zanimiva izkušnja za katero sem zelo vesela. THANK YOU TYLER in MATSUMI J

Sedaj pa slike za vas, ki vas ni bilo, da boste videli, kaj ste zamudili ;-)
midva z Rokom
naša skupinca
Kae, make-up, frizer, Masumi
Yuka, jaz






2 comments: