Tuesday 5 July 2011

Racunalnik

OK na zacetku naj potozim, da nimam vec svojega racunalnika in da tako zopet nimam spell-checka, kot tudi na sumnikov.
Moj predragi racunalnik se je namrec odlocil, da je svoje odsluzil in mi tako pokazal “blue screen of death”. Tako sem po kratkem postopku, prosila Takako, da se je zmenila v trgovini, kjer sem ga kupila, naj mi lepo prosim racunalnik zamenjajo oz. vrnejo denar. Takako se je zmenila, da so mi vrnili denar, tako za racunalnik kot za se neuporabljni ram. S tem rezulatom sem bila se najbolj zadovoljna. Tako imam namen, ko pridem domov, prinesti svoj racunalnik sem, ter tu kupit le monitor in ohisje.
Monitorje sem malo ze gledala, sam … nekako se mi ne da na tem pocasnem racunalniku brskat po netu ter brat reviews. To je potem druga novice. Minako, moja sodelavka je bila namrec tako dobra, ter mi je posodila svoj stari racunalnik (RESNICNO STAR), ene 10 let, pa se JAPONSKI WINDOWS MILLENIUM so gor. Ne vem niti kaj je najslabs, to da je 10 let star, to da ima le 128 MB rama, al to da so WIN Millenium gor. Sem prej posnela Win XP na CD, pa ne prepozna racunalnik 700 MB CD-jev. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 650 MB se pa ne da nikjer vec kupit.
Tukaj sicer trenutno vse dela. Tudi ko se pokaze “blue screen of death” pride s enter klikom racunalnik nazaj. Edini resnicni problem je, da se noce ugasnit ter da vcasih IE crkne. Upgrade si z Rokom ne upava narest, saj je rama veliko premalo za kaksno tako preizkusnjo. J
Ampak OK ta mesec, dokler jaz ne prinesem svoj racunalnik nazaj, bo ta po moje v redu. Vesela sem, da mi je nekdo posodil svojega, da sem dobila svoj denar v celoti za prejsnjega nazaj ter da mi ni potrebno se zafrkavat z iskanjem novega na japonskem.


se mi ne da opisovat trenutno vikenda in dela, ceprav imam par zanimivosti.
Na kratko:            za vikend je bila poslovilna zabava za JETs (ucetlji anglescine)
                            V vrtcu so ta mali … …. Ok to se ne da na kratko. Sam tok, Ryoho je …, Genshin se me se ni navadil, Toa je vedno bolj cortia, pa Riruna me ma tud rada *yeahy*

BYE

Lea

ps- i will soon come to visit ;)

No comments:

Post a Comment