Sunday 24 July 2011

Coming home

Cas za krajsi obisk

Kot vecina ve prihajam domov za dva tedna. V petek je bil zadnji delavni dan, ko so bili otroci se prisotni. Jutri moram iti na delovno mesto malo pomagat pospravit ipd. Potem pa se zacne moja dolga pot domov. Najprej moram od tukaj iti s kolesom do postaje v Takamatsu, potem pa do Osake z vlakom (to so 3 vlaki in se en do letalisca). Na letaliscu sem ob pol devetih in ceprav je to po moje prezgodaj, Rok vstraja da je OK ce sem 2uri in pol prej tam. Sam let upam, da ne bo prenaporen in ko prispem v Benetke moram se na bus, pa vlak potem pa koncno z avtom do doma.
Pot bo DOLGA ampak ko bom enkrat doma bo cool.
Sedaj ze cel teden sanjam o vseh nasih sladicah in navadni hrani, ki je tukaj NI. …
cant wait to eat some real food!

Ta vikend tudi nisem nikamor sla, saj me ja vceraj cel dan bolela glava, danes pa se pocasi pripravljam za odhod. Ker jutri ne vem tocno kako dolgo bo trajalo, da pridem domov iz dela, se bom danes raje pripravila kokr se bo dalo.

Je pa en velik plus, ker mi ni potrebno prinesit prevec stvari. Doma upam da imam se dosti mikic in hlac, da se bom lahko preoblacila. Drugace me boste pa pac gledali skoz v istih cotah J

Nic tako jaz koncam in grem naprej pakirat.

Prosim naj bo lepo vreme ko pridem v Sloveniji pz. Kjer pac bom.

Se kmalu vidimo

LP

Lea


dodatek (23:29): sem izracunala koliko casa mi bo celotna pot od doma do doma vzela in to je 34 ur in pol!
bom potem napisala, ce sem se kje zastela.
sedaj pa lahko noc in se slisimo naslednjic iz slovenije :)

No comments:

Post a Comment