Tuesday 19 July 2011

Typhon

HI
No kot sem vceraj pisala je nad nas prisel tajfun oz. kot me je ROK popravil, PRIHAJA nad nas tajfun. Samo osrcje naj bi bilo nad nami jutri ob treh zjutraj. Danes pa nam posilja mocan veter in dez. In sicer naj samo omenim, da ceprav so tajfuni v tem letnem casu pogosti in tako za normalnega ... oz ker Japonci pac niso normalni, za povpracnega Japonca ne predstavljajo nic novega, je ta ... trenutni malo ... samo rahlo bolj mocen kot povrecje. Tako smo dobili skoraj vsi danes DELA PROSTI DAN. *MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA*
moj drugi dan oz. podaljsan vikend se nadaljuje.

Naj TAKOJ pomirim une, ki so zaceli panicarit, veste kdo ste, da sem sama in Rok, pridno doma in samo poslusam kako veter piha in dez pada. Ce sva prezivela enega mocnejsih tajfunov v fu... sotoru, bova tudi tega v mojem stanovanju.

No worries I am still coming home!

Sedaj bom pa raje nehala, ker moram Roku pomagat podpreti vrata, ker se le-te prevec tresejo *joke*

LOL

byebye

Lea

3 comments:

  1. "naj bi bilo nad nami jutri ob treh zjutraj"
    Nad nami tudi, trenutno sem v Kyotu. ;)
    Pa ti?
    lp

    ReplyDelete
  2. =)
    kdo paničari? tajfuni so zakon, hahaha ... Samo da te ne odpihne. LP

    ReplyDelete
  3. comicsfan: trenutno sem v shikoku, in se ni kaj dosti ... cutilo ob treh, je bilo dan/noc prej huje se mi zdi. kako je bilo pa pri tebi? and dare?
    Barbi: sem samo doma, ni odpihnilo ;-)

    ReplyDelete