Friday 29 August 2014

Uluwatu 2

Pa da nadaljujem.

V Uluwatu sem bila 4 dni in pol. Drugi dan, v sredo, sem bila zmenjena, da se dobim z enim Indonezijcem, Flaby ter njegovim prijateljem pred plažo Padang Padang., Flaby-ja sem spoznala preko Couch-surfing-a.

Medtem, ko sem jih čakala, sem si kupila svoj vijolični sarong. To je »ruta«, katero sem nadaljnji del dopusta uporabljala, kot brisačo, krilo, obleko, ruto in dekico. FULLLL uporabna stvar, pa še full lepe barve. Meni je full všeč. Za ceno sem se sicer malce pogajala, sam niti približno ne dosti, kot sem spoznala kasneje. Ampak OK, tako se učimo, da sprobamo. :-) 

I am in Bali! :P
Prav tako je med mojim čakanjem prišla ena opica ter ženski na stojnici ukradla plastenko vode. Se je sicer ženska drla nanjo in vse, sam ker je bila prepočasna, je opica ušla z vodo. Na tem mestu se mi je to zdelo rahlo zabavno, sam sem tudi sama imela opice po enem tednu bivanja na Baliju dovolj.

Ko sta Flaby in Gery prišla, smo se šli najprej malce kopat. In čeprav voda ni bila globoka (oseka je na Baliju zelo močna in se tako po 4/5 ne moreš več kopat) smo se zabavali. Potem je sledil sprehod po obali in nato spet v vodo, kjer smo se tudi slikali. Gery je imel namreč super fotoaparat, tako da so slike super.



jaz, Flaby, Gery
Lets jump!!!
relax in the sea :)
Zvečer smo šli s skuterjem v sosednje mesto, Kuto ter tam v en Reggie bar, kjer smo plesali skozi noč. Bilo je super. Edino bedno je bil dež na poti domov, ki naju je na skuterju ves premočil. Vožnja od Kute do homestaya trajala namreč malce več kot uro.

več v naslednjem postu

2 comments:

  1. wow, lepo! voda zgleda ful cista. cist drugac kot korejske plaze.

    ReplyDelete
  2. Ja, voda je super čista tukaj. :)

    ReplyDelete