Saturday 23 August 2014

Update :-P

Od spomladanskih počitnic se je zgodilo kar nekaj stvari. Vendar sem bila mnenja, da bloga tako ali tako nihče več ne bere in ga tako nisem pisala. Bom pa od sedaj poizkusila biti bolj … pridna.

Od spomladanskih počitnic do danes sem imela vmes 2x počitnice. Vmes je bil Golden week, naše prvomajske počitnice, katere sem preživela v Tokiu. In sicer sem šla malce obiskat prijatelje in moja ta mala dva, Kaguro in Riruno, ki sta se preselila v Tokio.

3 dni sem bila pri Riruni in Kaguri. In čeprav je morala Riruna vmes v šolo, je bil Kagura doma in smo se skupaj še z njegovim najmlajšim bratom Kamui, igrali. Kei (mamica) je skuhala super hrano, malce smo šli tudi ven in se skupaj slikali (purikuro) ter šli za moj rojstni dan v Harajuku na palačinke s smetano in jagodami ter večerjo.

Aja, mož/oče je med mojim bivanjem pri njih bil "službeno" odsoten. Je sicer en večer prišel na "obisk" za kakšno uro in potem spet odšel. Ne vem točno a je res moral delat, al sem ga jaz pregnala. ... 

Najbolj srčkano od vsega pa je bilo dejstvo, da je bil Kagura tako navdušen, da sem prišla, da je dobil vročino in ni moral spati. Ta mali je SUPER CUTE!!!!! Med prvomajskimi sem se večinoma igrala z njim, in ko sem morala oditi, je Kagura tudi jokal. *over-cute* 

I just love this kids!!!!!!!! Fulll jih pogrešam. Vrtec se je spremenil, odkar so ta »main« (glavni) otroci odšli. Sedaj se bolj počuti kot vrtec, kjer se ta mali igrajo med seboj, se pravi ni nič več objemov in poljubčkov. … Drugače je, sam ne nujno slabše. (pa o tem kdaj drugič)

jemo palačinke ^-^
purikura :)
Potem sem se dobila še z Ayumi ter sva šli na super meksikansko večerjo. Pokazala mi je tudi svoje nove stanovanje, kamor se je preselila s svojim zaročencem. Stanovanje je prav luštno, čeprav malce ven iz središča. Vikend sem nato preživela pri Tini in njenem možu, kjer smo super jedli, se zafrkavali ter šli na karaoke in torto. ^-^

Bilo je res lepo, spet malce zaiti v Tokio ter videti prijatelje.


Potem pa je prišlo poletje, katerega sem preživela na Baliju. Pa o tem več kasneje.

No comments:

Post a Comment