Monday 1 September 2014

Uluwatu 3

Naslednji dan sem šla sama do iste plaže, našla prijeten prostor ter brala knjigo … vse dokler ni prišla ena opica, katero sva skupaj še z eno žensko opazovali. Po nekem času je prišla še ena opica, ter začela stikati po nahrbtniku od ženske. Se sploh ni brigala za najine krike, še celo sama je postala zelo napadalna. … Na koncu je odšla, brez da bi kaj vzela, sam … glupe opice.

opica se približuje ...

Proti večeru sem spoznala eno Nizozemko, ki je bivala v istem stayu, tako da sva se skupaj odpravili najprej domov, ter nato na večerjo. Na večerji sta se nama pridružila še Flaby in njegov brat in skupaj smo se pogovarjali o Baliju, skuterjih in norem načinu vožnje Indonezijcev. Skupaj smo se nasmejali, se nato poslovili ter odšli spat.

večerja v dobri družbi

Svoj zadnji dan sem najprej spakirala, ter se nato z Flaby-jem odpravila do Uluwatu templja. Me je prišel iskat, ter me nato odpeljal do Ubud-a (moje naslednje postojanke). To je bilo 3 ure vožnje na skuterju z nahrbtnikom … MOJA UBOGA RIT!!! Edina slaba lastnost Uluwatu polotoka je, da lahko nanj prideš le s taksijem. Kar je pa rahlo drago.

Kakorkoli že; najprej sva šla do templja, kjer je bilo spet veliko preveč opic. Ena me je celo ugriznila v palec na nogi. Sam sem na srečo imela čevlje in tako ni ugriznila v golo kožo. Sam po tem sem pa res imela dosti opic. Razen tega dogodka, pa je bil izlet super. Tempelj leži na klifu in dol vidiš morje, vreme je bilo brez oblačka, tako da ZAKON!!!


photoshoor pred super ozadjem

Midva sva se sprehodila ob robu klifa dokler je šlo ter se na poti nazaj ustavila ob templju, ki sicer ni bil nič posebnega, sam meni je lega templja ZAKON in samo zato je tempelj vreden ogleda. :P



Potem sva šla še do Uluwatu plaže, ki je Z A K O N!!! Na to plažo pridejo predvsem surfarji. In sicer moreš prvo hodit po stopnicah dol in dol in dol in … dol. Res ene 100 let hodiš dol. In potem prideš in si … W T F?! A za to sem hodil? Midva sva imela malo sreče, ker je bila pred nama ena punca, ki je nato vprašala nekoga »Ja kje pa so vsi?« in so ji pokazali eno malo odprtino v kamnu, skozi katero se moreš stisnit. Sam pol se ti pa odpre plaža kot iz razglednice. Peščen pesek, senco, ki ti jo poda sam klif, ki je nad tabo (dobesedno nad tabo), pa morje, ki na žalost ni globoko, ampak se takoj na začetku spusti dosti, da se lahko namakaš.


happy v vodi

Tukaj sva bila do ene dveh, potem pa sva pohitela po moje stvari in se odpravila do Ubud-a, kamor sva prispela zvečer.

Pa o tem drugem delu mojega potovanja naslednjič.


papa

1 comment: