Monday 8 September 2014

Sanur - prve tri dni

V Sanurju sem bila od torka do ponedeljka. Na začetku sem mislila biti v Sanurju samo par dni in se potem odločiti kam naprej, sam sem potem podaljšala, ker mi je bil všeč tako kraj kot tudi ljudje, katere sem tam spoznala.

Takoj v torek sem spoznala ene par Nemcev, med njimi sta mi bila najbolj simpatična Luisa in Christian, s katerima sem preživela največ svojega časa.

Drugače pa je bilo moje bivanje v Sanurju prve par dni definirano predvsem po čakanju. Morala bi se namreč dobiti s Flabijem v sredo in četrtek in je oba dneva prišel prepozno oz. je enostavno izginil. Potem pa sem imela vsega čez glavo in se rekla sama sebi; OK, enough! No po tem pa je bilo resnično super. Sej ne da se prej nisem imela dobro, družba je bila fantastična in to, sam je bil malce slabi priokus zaradi njega. Tako da po nekem času 'ma Lea tega dovolj!

Pa da se vrnem k Sanurju. Plaža v Sanurju je v redu; tok je močen, voda plitva, sam je pa morje čisto in tudi popoldne se da namakati. Tako sem bila prvi dan na plaži s puncami, drugi dan potem s tema dvema Nemcema in potem tretji dan spet s puncami. Na plaži smo se predvsem sončili, pogovarjali in se potem v vodi hladili. Proti večeru smo šli ven na večerjo, kjer je bila super hrana. Ter se potem zvečer pogovarjali z različni folkom, kateri je bil v hostlu.

Naomi, jaz in Luisa

moj modri sarong

plaža v Sanurju

Bilo je res lepo, enostavno nič početi, čeprav po ene treh dneh sem potrebovala malce spremembe, katero sem tudi dobila. Pa o tem naslednjič ^-^

2 comments:

  1. nice sarong! zgleda zelo prakticno, mogoce bi si mogla se jaz kaj takega omisliti :)

    ReplyDelete
  2. Full je praktično.
    V bistvu ne potrebuješ brisače, če imaš sarong. :)

    ReplyDelete