Saturday 13 September 2014

Perfect beach

Pa je prišel petek, eden mojih najljubših dni na tem potovanju.

Zjutraj sva se s Christianom zbudila, nekaj pojedla ter se odpravila na lov za skuterjem. Ker je on dan poprej že imel skuter izposojen, lov ni bil ne težak, ne dolg. Potem pa sva se odpravila na lov za malce težjem ciljem, in sicer sva imela v načrtu najti perfektno plažo.

Odpravila sva se po obalni cesti proti severu, kjer sva se najprej ustavila na … marketu ob obali. Midva sva se bolj ustavila, ker sva želela slikat malce obalo (za plavat ni bilo, so bili valovi premočni) ter ribiške čolne, ki so bili na obali.

punca poiskuša v lamberček dobit morje ... ne vem zakaj
me and the sea :)
pisani ribiški čolni

Potem sva šla naprej. Na eni točki sva zopet našla lepo obalo, zopet ne za kopat. Sam tokrat so bile ob obali postavljene »razgledne točke«, ki so imele streho, tako da sva se pod eno malce usedla ter pojedla sladkiš, katerega sva si pred tem nakupila.

razburkano morje in "razgledna točka"

Ker sva prevozila že kar nekaj poti, sva se odločila, da se odpraviva nazaj ter se pač ustaviva na eni plaži, ki je bila označena na zemljevidu (pač ne skrita plaža, ampak vseeno). Ampak ko sva se nekaj malega vozila, sem jaz videla oznako za Belo plažo, tako da sva svojo srečo poizkusila na tej plaži. Bilo je potrebno plačati vstopnino, ter se nato sprehoditi do same obale; sam je bilo vredno!!!

Tukaj sva odkrila, najboljšo plažo, ki jo premore Bali, po mojem mnenju. In sicer je peščena obala, kjer je voda super. Morje ima sicer valove, ki so na trenutke malce veliki, sam se morska gladina hitro spusti tako da lahko plavaš in se zafrkavaš z valovi. Se pravi obala sama je zakonska. Sama plaža se nahaja v malem zalivu, tako da je tok sicer močan, sam te ne nese ven na odprto morje, tako da YEAY! Okoli obali so potem zeleni hribčki, tako da si čisto odrezan od hotelov in hiš in vsega glasnega. Na obali so ribiške ladjice ter malo ljudi.

Res ZAKONSKO!!!! my/our perfect beach!!! To je bilo, kar sem upala, da bom našla, skrita zakonska plaža s super vodo, super okolico ter super družbo!!!





i just LOVE this beach!!!!
V vodo sva šla ene par-krat ter bila na obali vse dokler se sonce ni skrilo za hribi. Potem sva se odpravila prvo do najinega skuterja, katerega je nekdo prestavil, tako da sva doživela rahli srčni infarkt, ker ga nikjer ni bilo, ko sva se vrnila iz obale. Potem je pot vodila do bližnjega templja in nato do bližnjega mesta, kjer sva šla na večerjo. Jedla sva ribo, ker je ta del Balija znan po ribah, baje. Bila je super!! :-)

Let's climb!
Let's pray!




















Ko sva se odpravila nazaj proti Sanurju je bilo že pozno, tako da sva nekje našla še eno plažo, ki je bila dosti stran od ceste, da je bilo dosti temno, da sva lahko malce opazovala zvezde ter iskala komete. Vsak od naju je našel dva, tako da … *i wish i wish upon a star* ;-)

V Sanur sva se vrnila okoli desetih, še ravno pravi čas, da sva lahko šla še nekaj ven spit. Kotelj katerega sem jaz naročila je bil alkohol z alkoholom pri alkoholu, tako da sem potrebovala ene 100 let, da sem ga spila. Sam ga je natakar predlagal, tako da čisto njega krivim. :-P  Sva pa imela vsaj veliko časa, da sva se pogovarjala. Po nekem času sva se vrnila nazaj v hostel ter se tam še nekaj časa pogovarjala ob bazenu ter se okoli štirih odpravila spat.

To je bil res SUPER dan!!!

Naslednji dan je Christian odšel naprej, jaz pa sem ostala v Sanurju še naslednja dva dni, katera sem preživela predvsem z Luiso. Na plaži in večerji so se nama pridružili še drugi iz hostla. Spoznala sem celo ene par Slovenk ter enega tipa, ki živi tukaj v Tokushimi (prefektura poleg moje) tako da je bilo zakonsko. V Sanur se je v vsakem primeru splačalo iti!!


V ponedeljek sem se nato od vseh poslovila ter se odpravila najprej s taksijem do Padang-bai in nato s hitro ladjo do Gili otokov. Pa o otokih naslednjič!

No comments:

Post a Comment