Sunday 21 September 2014

Gili otoki

V ponedeljek sem tako prišla na otok Gili Trawangan ali Gili T., kjer sem bila dogovorjena, da se dobim z Adi-jem enim iz CS (couch-surfing). Dan poprej sva se namreč pogovarjala ter se natančno dogovorila, kje in kdaj se dobiva. Potem pa jaz nisem našla hotela, kjer naj bi delal njegov prijatelj, saj mi je dal napačno ime. Po dveh urah tavanja okoli otoka in malo sreče sem le našla njegovega prijatelja, ki pa je od Adi-ja dobil drugačne informacije kot jaz. Adi se je namreč še vedno nahajal doma, na Lomboku, drugem otoku in ni nameraval priti na Gili T. Mi je pa pri svojem kolegu, ki ima »home-stay« našel prenočišče.

Pa da ne bom dolgovezila; po dolgem pogovoru s kolegom in Adi-je (ga je kolega poklical) sem dobila sobo, po spodobni ceni ter se namestila v njej. Soba je bila OK, samo je bil sam hotel še gradbišče in tako so bili v sosednjih sobah sami delavci. Prav tako ni delala voda, kar je bilo rahlo nadležno.

Kakorkoli že, jaz sem hotela čip prej v vodo, tako da sem hitro po prihodu odšla na plažo ter tam spoznala eno Švedinjo, s katero sva bili potem skupaj. V morje mi ni uspelo iti oz. ne celo, ker je pre-plitvo. Zvečer sva se s Sahro dobili ter šli najprej nekaj skupaj pojest ter na sprehod, potem še na palačinke ter za konec še nekaj spit. Lokal kjer sva bili, so ob 23 zapri, sam sva midve še malce posedeli, saj sediš zunaj in tudi lastnik je rekel, naj kar ostaneva. Ker pa je Sahra naslednji dan odšla nazaj na Bali, sva se okoli polnoči vrnili vsaka v svoj home-stay.

prvi pogled na plažo

V torek sem šla najprej sama na zajtrk ter nato malce na plažo. Na žalost je bila voda tudi zjutraj zelo plitva, tako da sem večino časa brala knjigo. Okoli poldneva je potem prišel Christian (mi je dan prej sporočil, da pride na Gili T.) s katerim sva odšla najprej do home-staya ter nato na drugo stran otoka raziskat plaže. Tudi tukaj je bila voda plitva, vendar se je dalo namakati. Prav tako je bila to zahodna stran otoka, tako da sva tukaj lahko videla sončni zahod.

pogled ob zajtrku
zahodna plaža

sončni zahod

Po sončnem zahodu sva se vrnila v home-stay, kjer sem se jaz malce spičila zaradi cene (hoteli so veliko več denarja, kot smo se prvotno dogovorili) ter sobe (vode še vedno ni bilo). Na koncu sem se uspela vse zmenit, tako da smo bili vsi zadovoljni. Dobila sva novo sobo, kjer je voda delala po normali ceni.

Po tušu sva se odpravila na »tržnico«, kjer so imeli veliko različnih jedi. Midva sva si izbrala eno veliko ribo, katero ti potem spečejo ter ti jo skupaj z rižem in zelenjavo ene 15-20 minut kasneje prinesejo. Riba je bila FULLLLLLL dobra!!! Pečena na žaru, yummy.

Naslednji dan je bil namenjen poležavanju na plaži, dobri večerji (druga riba, spet na žaru) ter super družbi. V četrtek sva šla nato na sosednji otok Gili Meno, kjer je voda malce globlja, tako da sem lahko celo plavala.

Gili Meno, pogled na Gili T.

Ta dan je prišel na Gili T. še en Švicar iz Sanurja, tako da smo se zvečer dobili na večerji (tokrat na žalost ni bila dobra, ni bila riba) ter šli nato nekaj spit, kjer sem si jaz naročila palačinke, ker sem bila še vedno lačna.

V petek sva se prestavila v Amed, kamor smo, skupaj z Nemko, katero sva dan poprej spoznala na Gili Meno, prispeli zvečer. Pa o Amedu naslednjič.


Sedaj pa še slike ^-^

sončni zahod

Gili Meno

jaz v morju
jaz pod super drevesom (perfect shadow)
morje
jump
"Lea-sensei caught the sun!" Riruna said ^-^
one last jump on Gili

No comments:

Post a Comment