Sunday 28 September 2014

Amed

Svoje zadnje 4 dni sem preživela v Amedu s Christianom. Ker sva prišla v petek pozno popoldne, sva samo poiskala home-stay ter šla na sprehod ob obali. Odkrila sva tudi eno fino restavracijo, kjer so imeli sveže ribe, riž ter ravno stisnjeni pomarančni sok. Res fino.

Naslednji dan je bil nato namenjen poležavanju na plaži, ki je v Amedu vulkanska, in relaksaciji. Morje je bilo tudi super, ravno prav mrzlo, globoko, na žalost sicer ni bilo kaj dosti rib, sam mene to niti ni motilo. Kajti po vseh koralnih »grebenih« z ribami in plitvim dnom, se je prilegla malce globlja voda. :-P

Potem sva si za naslednja dva dni sposodila skuterja, s katerim sva najprej šla do obale, kjer naj bi bila potopljena ena US ladja. Midva se sicer nisva potapljala z bombami in tem, sam sva pa na dah tudi lahko prišla do ladje in tam naredila nekaj slik. Je bilo prav zanimivo, kako se je življenje razvilo ob in na potopljeni barki.

Nato naju je pot popeljala na sever, saj sva želela videti sončni zahod v morju. Pot je vodila med riževimi polju, do ribiške vasice, kamor po moje ne zaluta nihče, razen domačini. Sva bila pravi atrakciji med otroci in psi. In čeprav sončni zahod ni bil eden od najboljših, so ga ta mali zelo popestrili.

Naslednji dan je potem sledil vzpon na sosednji hrib, na katerega sva zaštartala iz napačne smeri, in tako nisva prišla do vrha. Je pa bila pot vseeno lepa, samotna in na koncu se nama je prav tako odprl prelep razgled na dolino in morje.

Po dveh dneh lutanja se je potem prilegel dan počitka, kajti v torek je sledila pot do letališča, ki je bila rahlo stresna, saj nismo vedeli, če bomo prišli pravočasno. Na koncu sem lepo ujela letalo in tako se je moj SUPER dopust tudi končal.


Sedaj pa še slike, katere so itak najbolj pomembne! ;-)

Zajtrk ...
... soba ...

... sončni zahod ...
... in plaža v Amedu.

Christian in jaz

Prvič vidim ladjo ...
in življenje na njej.

Christian se potaplja ...
... in jaz se potapljam.
moja faca - bo treba še delat na tem :P

palme ...
... ter plaža pod njimi

riževa polja ...
... in sončni zahod

Pogled na morje ...

 ... in kravici :)
and finally taking a rest :)

No comments:

Post a Comment