Thursday 4 September 2014

Ubud in Lovina

Ubud je bil lep, miren, ampak … brez morja :-P.

Tukaj sem bila en dan; in sicer sem si pogledala osrednjo »palačo«, ki se meni osebno ni zdela nič posebnega, se sprehodila po ulicah, ki so bile nice, šla na večerjo z enim iz hostla ter se nato malce zadržala na marketu.

Market moram priznati mi je bil zelo všeč. In čeprav nisem najboljša pri pogajanju, se je bilo vseeno zabavno pogajati. Predvsem ker sem že imela vse kar sem hotela in sem tako res lahko rekla za ceno, katero sem bila pripravljena plačati. Tako sem dobila ene full zakonske rdeče hlače za ene 5 EUR ter ene druge modre hlače za ene 4. Potem sem si kupila še en modri sarong za ene 3 EUR. Vsi so začeli pogajanja pri enih 13 EUR, tako da sem se na koncu že jaz počutila krivo, da so ceno morali toliko spustiti. Sam pač …

Zvečer sva šla nato z enim na sprehod, tako da sem si jaz organizirala prevoz do Lovine ter nato na posladek in pijačo. Jaz sem jedla sadni krožnik, ki pa … nekako so sadja na Baliju drugačna in okus ni tako izrazit, kot sem ga jaz navajena npr. pri ananasu. So pa sokovi super, ker so vedno na sveže stisnjeni. Bil je lep večer in čeprav sem bila v Ubudu samo en dan je bil ta prijeten.

 

Nato sem se naslednji dan odpravila v Lovino, ki se nahaja na severu otoka in naj bi imela super plaže. Ke sem si zaželela predvsem, ker naj bi bilo tiho in lepo, tako da bi imela malce časa zase.
Sama vožnja v Lovino je bila .. dolga. In sicer smo odšli izpred hotela ob 11:30 ter prišli v Lovino ob 17:00. Moja uboga rit!!! Pa nič se nismo vmes ustavili, NIKJER!!! Vožnja res ni bila … najlepša. In ko sem končno prišla v Lovino, so najprej hoteli nekaj prodajati. Ko sem potem končno pobegnila oz. dala vedet, da ne bom nič kupila, sem našla svoj homestay, kjer so mi povedali, da je prišlo do napake in da bom prvo noč pri sosedih in se bom potem naslednji dan prestavila k njim. V Lovini sem mislila biti 4 noči, ampak …

Po tem ko sem se namestila, se stuširala (celo topel tuš so imeli), sem šla do obale, kjer sem počakala na sončni zahod ter se nato odpravila na večerjo. Ker me je dan precej izmučil in ni bilo nikjer nikogar s komer bi se lahko pogovarjala, sem šla nazaj v sobo ter spat.



Naslednji dan sem se nato zbudila, šla na zajtrk ter se prestavila v drug homestay. Prav tako sem si zrihtala prevoz v Sanur, kamor sicer nisem imela namena iti, sam mi je bila Lovina pretiha in 4 noči ne bi zdržala. Nekaj samote je cool, sam biti pa čisto sam, je pa vseeno malce preveč, predvsem cel teden. Kajti po Lovini sem imela namen iti v Amed za naslednje 4 noči, ki naj bi bil podoben Lovini. Tako pa sem ostala v Lovini še en dodaten dan, ki je bil prijeten.

Na poti na plažo sem spoznala eno Rusinjo, ki živi na Tajskem ter sva bili nato malce skupaj. Morje je bilo OK, plaža je vulkanska, oseka je velika kot drugod. Po tem ko je Natalia odšla nazaj v hotel (ji je bilo prevoče), sem bila na plaži čisto sama! Tako sem v miru brala knjigo, pisala malce dnevnik ter se kopala. Ko mi je bilo vsega dovolj sem se odpravila nazaj v homestay, se stuširala ter se zrihtala za večerjo. Z Natalio sva šli v bližnjo restavracijo, kjer so imeli super ribo, pripravljeno po njihovo. Bilo je res yummy!!! Po večerji sva se malce sprehodili okoli, šli v trgovino ter se okoli desetih poslovili.

se vidi, da je vasica ribiöev :)



veöerja!!!!!
Naslednji dan sem spakirala, pozajtrkovala ter se odpravila v Sanur, kjer sem ostala en teden. Pa o tem drugič. :)

No comments:

Post a Comment