Wednesday 22 April 2015

4/21 Shizuka

Dan se počasi nagiba k koncu, tako da je zopet čas za moje tri svetle misli:
 
1. Shizuka; vem, da sem že napisala prijatelji, in ona je bila sigurno med tistimi, ki so mi najbolj pomagali, sam danes ni šlo za pomoč, ampak za druženje. :))
Na žalost je morala delati veliko predolgo, tako da sem bila jaz že pošteno lačna, a ko sva se na koncu le dobili, ter šli jest, je bilo SUPER!!!
Večerja je bila super, pogovor še bolj in na koncu naju je obe bolelo grlo, ker sva se tako dolgi pogovarjali in smejali - SUPER HAPPY!!!!!
 
2. dolgi tuš; danes mi je resnično pasal topli tuš, ki sem ga lahko potegnila ... v skoraj nedogled ;)
 
3. popravljeno kolo; že pred časom mi je Cassin mož posodil kolo, kateremu je na žalost počila veriga. In čeprav smo verigo lahko popravili, je bil tu še vedno problem polomljene prestave (kolo je bilo 2 leti zunaj na dežju in je bilo zato "rahlo" zarjavelo). No danes je Christianu uspelo kolo pripeljati do osebe, ki je bila pripravljena kolo pregledati in popraviti ter kar je najbolj presenetljivo, je to naredil tipek zastonj; tako da *mehappy*, ker resnično drugače nisva vedela, kaj več narediti. :))
 
Evo pa sem;
 
Sedaj si pa grem umiti zobe in spat!
 
Nighty night
 

No comments:

Post a Comment