Wednesday 1 April 2015

Sakura ... or so

Je minilo kar nekaj časa odkar sem pisala. Samo ni bilo ravno veliko razlogov, da kaj pišem, saj je bilo zunaj ... in notri, premrzlo, da si delal karkoli drugega kot sedel pod kotatsu-jem in se grel ter gledal filme ali bral knjige.

Ampak sedaj je končno prišla pomlad in z njo lepše vreme.  \ ^-^ /

Kot večina verjetno ve, na Japonskem spomladi zacvetijo češnje, sakura, ki pa ne obrodi samega sadeža, kar je fullllllllllllllllll škoda, sam zgleda zelo lepo. Japonci samemu ogledu češenj pravijo hanami. To izgleda navdno tako, da prineseš s seboj bento (japonsko malico) in dekico, ter nato ješ in piješ pod češnjami. Ker pa to seveda počnejo skoraj vsi, to pomeni veliko ljudi v parkih in s tem gužva!!!

Mi smo prejšnjo soboto šli s prijatelji v park v Mitoyo, kjer pa na žalost češnja še ni bila v polnem cvetu. Bili so samo brstiči, ampak vseeno smo se imeli fantastično. Jedli smo sendviče, se slikali in uživali v super vremenu. Ter kar je verjetno najbolje ni bilo gužve!!! YeaY

Ampak ker sem sakuro vseeno hotela videti, sem se v ponedeljek sama odpravila na sprehod do Busshozan parka, kjer so bile češnje v polnem cvetu. In je bilo res lepo. S seboj sem imela knjigo, barvice, blokec, bento ... Res fulll zakonsko, pa še ljudi ni bilo veliko, ker je bilo sredi dneva in tedna. :)) (Naredila sem tudi nekaj slik. Sam na žalost moja kamera ni ujela vseh barv, sam vseeno).

Včeraj, v torek smo se nato s Cass in njenimi odpravili na pozni popoldanski sprehod po Ritsurin parku, kjer so imeli »light up«. Se pravi so bila drevesa osvetljena in zgleda resnično lepo. V soboto sem šla po parku tudi sama, sam sem namesto sakura našla prelepo drevo z belimi cvetovi. Ritsurin si resnično zasluži sloves, enega lepših parkov na Japonskem.

Pa da ne bom predolga, bom raje pustila, da govorijo slike ;)

narcise :)
group photo :))
sakura and me
Shizuka and me
Busshozan park
Ritsurin park
Busshozan park












Bodite v cvetju ;)



Lea

No comments:

Post a Comment