Sunday 19 April 2015

Težki časi - prvi dan pozitivnih misli 1/21

Kot večina od vas ve, je za menoj zelo naporen teden... In čeprav je sedaj zelo težko, upam, da bo kmalu lažje, čeprav vem, da čisto v redu verjetno ne bo nikoli več... sam nekako se je treba z izgubo naučit živet.
I miss my little girl!!!

Po dolgem premisleku, kaj bi mi najbolj pomagalo, sem se odločila, da je verjetno najbolje, dan po ... zadnji preizkušnji začeti s pozitivnimi misli. Tako da bom poizkusila zopet najti 21 dni 3 pozitivne stvari na dan, ki so se zgodile oz. 3 stvari za katere sem hvaležna. In nato upam, da bom lahko zopet normalno zadihala in šla naprej ...

Se pravi danes, v nedeljo 19. april 2015 so moji trije nasmehi:

1.  moj brat, Rok!!! Vem da vsi veste, kok mam zakonskega brata in je res. Ko sem bila pred najtežjo izkušnjo, se je brez besed usedel v letalo in prišel k meni na Japonsko, kjer je sedaj veliko lažje, ker ga imam ob sebi.
HVALA!!!

2.   moja mami!!! Prav tako kot Rok, sem v tednu, ki je minil, imela podporo moje mamice. Sploh ne morem povedat, kako sem vesela, da imam tako zakonsko mami, ki gleda v prihodnost in mi daje upanje, da bo prihodnost dobra in da bo vse v redu.
I LOVE YOU!!!

3.   Christian!!! Kljub vsemu kar sva prestala in kako težko mu je bilo, mi je vedno ob strani in brez njega ne vem kako bi preživela sredo v japonski nesočutni bolnici. Z njim je bila bolečina bolj obvladljiva in na koncu ni bil noben od naju sam.
DANKE!!!

Tako, pa je prvi dan za menoj ... Let the future be nicer to us!!!



No comments:

Post a Comment