Monday 20 April 2015

v iskanju sreče 2/21

Drugi dan

Danes  je celi dan deževalo, tako da smo doma lenarili. Ampak da vseeno napišem moje tri vesele / pozitivne dogodke.
  1. Prijatelji; vsi ki so mi in mi še vedno stojijo ob strani. Lepo je imeti ob sebi ljudi, pri katerih vidiš, da ko pride do težave so ti pripravljeni takoj pomagati. Nekdo te pokliči, drugi povabi ven, tretji posluša … čisto vsi so mi pomembni … ZAKON STE!!!!
  2. Delo in šefica; ne vem če ravno spada tukaj, sam sem hvaležna za šefico, ki kljub svojim … »quirks/Macken/napakam« vseeno poizkuša razumeti situacijo ter mi da čas za okrevanje.
  3. Makaronfleisch; danes sem naredila kosilo, ki je bilo zelo dobro - *mehappy*


Evo pa sem našla tri stvari!

Se slišimo zopet jutri.

Nighty night

Lea

No comments:

Post a Comment