Sunday 1 September 2013

Amerika - San Francisco

Pa da nadaljujem;

v nedeljo sem se že zjutraj odpravila iz Los Angelesa v San Francisco. Najprej me je pot peljala z vlakom ob obali do San Luis Obispo. Nato pa naprej z busom do San Francisca. V San Franciscu sem bila nato 3 noči oz. efektivno 2 dneva. In je zadoščalo. Bivala pa sem v SF hostlu, ki je sicer bil malce … star, vendar je bila družba v redu, cena ter lega tudi, tako da super. Poleg vsega so imeli čez dan odprto kuhinjo, kjer si si lahko naredil palačinke. Zvečer se je kuhinja sicer zaprla, odprl pa se je spodnji prostor, kjer smo lahko igrali karte, igrali ping-pong oz. beer-pong, plesali… Prav tako so imeli po deveti uri zastonj pivo … dokler ga pač ni zmanjkalo. Hostel je bil res cool!

V ponedeljek sem se dobila s Petro (sošolko iz srednje), ki je bila na obisku pri prijateljici. Ker je imela avto, sva videli veliko. Bilo je res super!!!! Se je bilo lepo dobit z nekom, ki govori slovensko in ne komplicira. Tako sva se peljali do Fisherman's Wharf, pa do parka, kjer so pred leti snemali začetek serije Full House ter do mostu Golden Gate in seveda na yummy kosilo.
Kar se vremena tiče, je SF hladen, tako da sva bili obe v dolgih rokavih. Vendar, ko se je pokazalo sonce, je bilo lepo. Ampak v SF veliko piha, tako da je vetrovka skoraj pogoj.

Zvečer sem šla skupaj z Agnes iz Brazijije (bili sva v isti sobi) v spodnje prostore, kjer se je že nabralo veliko ljudi. Ker pač jaz ne igram beer-ponga ipd. sem se raje usedla za mizo s kartami, tako da smo skupaj z enimi Nizozemci igrali »High-Low«. To je čisto preprosta igra, kjer če zgubiš piješ; zgubiš pa če imaš najnižjo karto. So sicer še druge fore, sam … niso pomembne. Ko je zmanjkalo piva, sem jaz raje nehala igrat, ker so zamenjali pivo z žganjem, to pa je meni malce preveč. Tako sem se šla raje poker z enim Nemcem in še enim. Tega drugega sem uspela spravit iz igre, pa tudi Nemca sem vodila v čipih, ko so malce čez polnoč zaprli ta spodnji prostor. Malce smo se pogovarjali še v »dnevni sobi« nakar sem jaz odšla spat.

Naslednji dan sem si ogledala SF sama. Tako sem se sprehodila po hribih SF, si ogledala različne parke, kitajsko četrt ter zvečer prišla utrujena ampak happy domov. V torek se je tudi vreme držalo, tako da je bilo lepo, čeprav vetrovno. Vzela sem si tudi nekaj pavz, med katerimi sem se sladkala in brala knjigo.
Hotela sem si ogledat tudi Alkatraz, sam … je potrebno rezervirati veliko prej! Kar pa jaz nisem storila, … pa naslednjič ;-)

Naslednji dan pa sem se odpravila zjutraj naprej v park Yosemiti, ampak o tem naslednjič.

Pa še slike :-)

pogled iz vlaka
pogled iz busa

pogled na Alkatraz v ozadju

priljubljena točka za slikanje; Full House - park

skupaj s Petro pred Golden Gate bridge

cool stavba
parkiranje - SF style


kitajska četrt

hearts, hearts, hearts :)

No comments:

Post a Comment