Monday 23 September 2013

San .... - vsa mesta se začnejo na San :) - 1

HI

Ok, pa da tole zaključim ... in se opravičujem, da je tako dolgo trajalo.

Se pravi od srede, ko smo se ločili od moje slovenske skupine, sem šla z vlakom do San Capistrana, kjer sem prispela zvečer k edinemu Couchsurfferju, Mattu. Matt je bil full dober host, ki ima veliko hišo, s kabrioletom in motorjem. Prav tako mi je dal na razpolago kolo, s katerim sem se lahko vozila okoli, ko je bil sam na delu.

V četrtek si je vzel čas, da sva šla zjutraj z motorjem do San Clamenta, kjer sem imela tipični ameriški zajtrk. Nato je odšel Matt nazaj v službo, jaz pa sem šla s kolesom do morja in se malce kopala. Voda je bila sicer še vedno mrzla, sam ne tako kot v LA. Popoldne sva šla nato skupaj v trgovino, nato pa sem doma jaz pripravila večerjo. Po večerji  sva odšla ven na pijačo, kjer je bilo ... zanimivo, ampak zabavno.

jaz in Matt čakava na zajtrk

moj zajtrk ... ham and eggs (+krompir...)

plaža v San Clemente

vrom vrooooom

V petek sem šla prav tako s kolesom do morja, vendar na drug del plaže. Bilo je sončno in lepo. Sama sem bila na plaži malce dolgo, tako da me je pošteno ... speklo.
Zvečer smo šli nato v eno turško restavracijo, kjer je bila avtentična hrana in turška glasba, ter seveda turški ples. Bila je zabava, ker je imela ena od plesalk rojstni dan. :)

plaža

in ples :)
Zadnja dva dneva sledita v svojem postu - da ne bo predolgo

No comments:

Post a Comment