Monday 23 September 2013

San .... - vsa mesta se začnejo na San :) - 2

V soboto sem šla nato v San Diego z vlakom ter si ogledala mesto. San Diego je moje najljubše mesto v ZDA. Je luštno, majhno, sončno, prijazno, čisto ... enostavno lepo mesto. Z veseljem sem se malce sprehajala po ulicah, si pogledala različne razgledne točke, šetala mimo in po trgovinicah in brala malce v parku. Na koncu sem še srečala Andy-ja in Yuko iz Okinawe (se še spomnite, skupaj smo se igrali "vojake"). 
Na splošno je bil lep dan, ki se pa še ni končal. Zvečer sva bila namreč z Mattom povabljena na večerjo k njegovem prijatelju, ki je zame pripravil pravi ameriški steak s krompirjem in koruzo... *yummy*. Vsemu temu je potem sledil še turški sladoled!!!! tako da res perfektni dan! :)

vstop v old town

kako majčkeno ... :P

hmmm ... interesting :)

KITES!!!!!!!!

Yuko, Andy in jaz na pijači

V nedeljo je bil nato moj zadnji dan v Ameriki, vendar zato nič manj polen dogodkov. Zjutraj sva se z Mattom zbudila že na vse zgodaj ter šla na paddle boarding. Kar je podobno kot surfing, sam da imaš paddle in pač ... paddlaš (se opravičujem za mojo "slovenščino). Ta aktivnost je bila zastonj, temu je nato sledil zastonj brunch, ki je bil yummy. (promocija) :)
Ko sva prispela domov sem jaz spakirala in se pripravila na odhod. Preden pa je bil čas, da grem na vlak, sva se odpeljala še do enega koncerta, kjer so peli ABBA pesmi in na splošno je bilo vzdušje fantastično. Vsi so peli, plesali in vse skupaj je trajalo okoli 2 uri. SUPER!!!
paddle boarding - nisem nič padla v vodo *yeay me*

me on bike

me on bike













ABBA koncert

Na koncu je seveda sledila pot do letališča, prvo z vlakom, kjer sem spoznala enega DJ-ja, s katerim sva se celo pot pogovarjala ... v eni točki so se najinem pogovoru pridružili še drugi potniki, tako da je bilo kar zabavno. Temu je sledila pot z busom do LAX in nato smo se malce čez drugo letalom podali najprej proti Taipeiju in nato proti Japonski.
Ko sem v sredo prispela v domov v Takamatsu okoli pol sedmih zvečer, sem bila sicer precej utrujena, vendar sem nekje še zbrala energijo za pot do mesta, kjer je ravno ta dan potekal festival in smo tako lahko uživali v ognjemetu. Bil je to lep zaključek fantastičnega dopusta.

ognjemet 13/8/20136

To, da sem potem šla domov in se zgrudila v posteljo, mi pa verjetno ni potrebno dodatno omenjat.

Vse polagam na srce - POTUJTE in spoznajte ljudi in svet. Je bilo vredno iti!!!

bodi super in PP

Lea

No comments:

Post a Comment