Sunday 15 September 2013

Antelope canyon in park Zion

Se pravi v torek smo šli potem na hitrico čez Antelope canyon in park Zion.

Antelope canyon je privat zemlja, in je temu primerno drag. Nas je tako peljal vodič skozi canyon. Celotna pot je bila v obe smeri dolga ene 50 minut, sam je bilo lepo. Preden smo se spustili v sam canyon, nas je opozoril, na vodo, ki lahko pride zelo hitro, in ker si spodaj, ji tako rekoč ne moreš uiti.
Vendar mi smo bili tam, ko je bilo vreme v redu in tako ni bilo nobene nevarnosti!

Pa, da ne bom razlagala kakšen je bil, so tukaj slike:
vhod v Canyon

kako zgleda spodaj :)

pa še dokaz, da sem bila res tam :-P

Po tem kratkem obisku v Antelope canyon, smo potem nameravali iti naprej še do Zion parka. ... Ta tej točki, pa se je kolegica od Petre odločila, da ona ne bi šla v Zion, in da je bilo dobro, da pridemo v Vegas čim prej ... in na splošno je bila ... težka. In čeprav smo se MORALI peljati skozi sam park Zion na naši poti do Vegasa, je še vedno komplicirala. Tako smo se lahko ustavili samo na parkiriščih v parku. Tam smo se na hitrico poslikali in to je bilo tudi na žalost vse.
Jaz osebno sem si ta park želela ogledat, ker se mi je zdel eden najbolj zanimivih, sam kaj hočeš. Avto je bil od nje, tako da se "prilagodiš". Vem pa za naslednjič, da si grem parke in to naslednjič pogledat sama, tako si lahko pogledam, kaj si hočem, in kolikor časa hočem!
Pa vseeno, nekaj slik imam, tako da ...

soteska

me taking a rest

najdeš plezalca?

and taking pictures :)

Po Zionu smo šli nato s polno hitrostjo nazaj v Vegas, kjer smo bivali v suite. In sicer sva imeli midve s Petro eno in una dva drugo. Najina je imela jacuzzi, njuna pa klavir, na žalost razglašen. Pa vseeno, je bila ta soba večje kot moje stanovanje za par-krat; tukaj je slika, samo za predstavo - to je samo najina soba. :)
suite v Caesars palace
Tokrat smo šli zvečer malce "zapravljat denar" :-P
Meni je šlo najprej dobro, potem pa bolj slabo, in na koncu sem vse izgubila ... škoda res :-S
Sam je bilo pa vseeno zabavno, pa pijačo dobiš zastonj, tako da ... je OK.

V sredo smo se nato odpravili nazaj v Kalifornijo, kjer so me odložili v Bakersfieldu, odkoder sem vzela vlak najprej do LA in nato do San Capistrano, kjer me je čakal moj edini stay pri CS. Pa o tem več drugič!

Imejte se fino in se slišimo

PP

No comments:

Post a Comment