Sunday 8 September 2013

Las Vegas

Po pravici v Vegas prvotno nisem namerava iti, vendar mi je Petra predlagala, naj se pridružim njej in še eni Slovenki ter enemu Avstrijcu. Ko mi je povedala, koliko bodo prišle vse sobe, sem rekla OK - Pa pojdimo! Plan je bil; v petek se dobimo v Bakersfieldu, kjer me popoldne poberejo in iti gremo nato naprej v Vegas. Tam ostanemo 3 noči v hotelu Flamingo ter gremo v ponedeljek zjutraj v Grand Canyon. Tam prespimo nekje v bližini ter si v torek ogledamo še Antelope Canyon in park Zion. Zvečer se vrnemo v Vegas, kjer se prespi še eno noč v Cesar Palaze. V sredo se nato odpravimo nazaj; mene se odloži v Bakersfieldu, oni pa gredo naprej v San Francisco.
Plan je ostal skoraj nespremenjen, razen nekaj majhnih sprememb. Ta del dopust je bil najbolj ... raznolik, imel je tako ene najlepših trenutkov, kot nekaj najslabših; prav tako je bil tudi najdražji del mojega dopusta, ker v prvotno ceno hotelov ni bil vključen davek ter ... še neke pristojbine. Pa lepo po vrsti.

V Vegas smo prišli okoli polnoči, razpakirali ter se odpravili na večerjo. Zunaj je bilo prijetno toplo in polno ljudi. Večerja je bila ... bedna, postrežba še bolj, ter kolegica od Petre zoprna. Po večerji je tudi odšla nazaj v sobo, mi trije pa smo si šli Vegas malce pogledat. Sprehodili smo se skozi razne hotele, ki so ob glavni ulici (ker drugje je bolj ... nevarno iti). V sobo smo se vrnili okoli pol šestih in nato pridno spali do desetih.

V soboto smo se nato malce kopali v hotelskem bazenu ter zvečer odšli v klub plesat. Jaz sem v klub prišla malce kasneje, ker sem pozabila v hotelu osebno, ampak OK; kdor pač nima v glavi ma v nogah, ne :-P
Ker sta una dva samo pila; to sta počela skozi celi dan ... Pa kakorkoli že, jaz sem hotela plesat, tako da sem šla na plesišče in si potem nekaj iskat za pit. Tam sem potem spoznala Audrey, ki dela v Vegasu. Ona me je potem predstavila svoji družbi, tako da sem bila preostanek večera z njimi. Skupaj smo plesali, šli potem malce po mestu ter se zabavali. Okoli pol treh sem se vrnila v sobo, kjer so pred vrati sedeli Petra, pa njena kolegica ter še en novi tipek, ki je bil sicer full cute, sam čisto nažgan (zunaj so sedeli, ker sem prosila, naj se ne bi v sobi kadilo). Čez čas smo se poslovili in odšli spar okoli štirih.

Sobota je pa bila potem res fantastična. Zjutraj, ko sem se zbudila, sem si šla sama pogledat Bellagio fontane za kako uro; to so 4 predstave - FULL ZAKONSKO!!!! Ko sem se vrnila v hotel so bili ostali zbujeni in čeprav so šli potem po kavo, jaz je ne pijem in tako nisem šla zraven, so se vrnili iz kosila. ... bedno, ampak kaj češ?! Potem smo počasi odšli na bazen, kjer sem bila malce na strani, ampak moram reč't, da me to niti ni potem več motilo. Sem našla tobogan, tako da sem tam uživala, čez čas se mi je celo pridružil še Avstrijec, tako da je bilo fino.
In potem sem v bazenu videla enega najboljših nasmehov in od takrat se mi je samo še smejalo. Čez čas sva se začela pogovarjat ... (še zdaj se mi smeji) in ko so ob šestih zaprli bazen, me je vprašal kaj počnem zvečer ter če bi šli skupaj na večerjo (šli, ker je bil v Vegasu s sodelavcem ter je šel z nama. Kar je bilo tudi cool, ker je sodelavec poročen z Japonko, tako da smo imeli veliko tem). Kakorkoli že; izmenjala sva si maile (jaz pač nisem imela telefona) in sva se kasneje tudi zmenila, da se dobimo ob osmih. Moji druščini sem povedala, da grem ven jest ter smo se zmenil, da se dobimo pred vodnjakom Bellagio okoli 11 zvečer. 
Ob osmih me je potem prišel iskat pred vrata (bil je v istem hotelu, istem nadstropju :) ter smo šli skupaj na večerjo. Jedli smo meksikansko kuhinjo, si pogledali show pred hotelom Bellagio, in nato še "izbruh" vulkana pred enim drugim hotelom, ter so ob pol dvanajstih vrnili nazaj pred Bellagio. Tam sem jaz sicer našla svoje kolege, sam je bil Avstrijec idiot, tako da sem odšla stran in bila do konca večera z njima. - LEP ZAKONSKI VEČER!!!! *smile*
Predvsem zaradi njega se je splačalo iti v Vegas! Lepo je videt, da pravi tipi še obstajajo! Škoda, da živi v tako daleč.

Naslednji dan smo nato odšli proti Grand Canyon, ampak to je za drugič :)

and the pictures:
na poti v Vegas

hotelska soba

prva noč zunaj

Bellagio fontana od strani
ter v polnem zagonu










bazen pred hotelom

ostale slike, pa ko jih dobim :)

Byebye

3 comments:

  1. Ful lepo je brat taka dobrovoljna poročila s počitnic! Me zelo zelo veseli, da si se mela fino!!

    objem! B

    ReplyDelete
  2. Aaaaaa, KONČNO spet dela!!

    "Your comment was published."
    Kako lepo!!

    ^_^

    ReplyDelete