Thursday 17 April 2014

Busan - 2 dan

V petek je nato sledil izlet do templja Yong-gungsa. Z busom sva se zapeljali do templja, kjer sta naju pozdravila dva žalostna kipa … kaj točno sta predstavljala ne vem, ampak OK. Potem so imeli kipce za vsak znak v kitajskem horoskopu. Jaz sem se slikala poleg opice, ki igra na kitaro, M. pa poleg petelina, ki je ponosen. Ker sva bili tako »special«, sem se jaz celo pustila nositi na rokah. :-)


Potem pa sva vseeno zakorakali naprej in tako sva prišli do »vodnjaka« želja. Tokrat je bilo malce bolj zahtevno, in čeprav sem od dveh poizkusov obakrat zadela vodo in enkrat celo posodico, se je moj kovanček vseeno odločil, da mu je gneča odveč in se odkotali na »napačno« stran; se pravi ven iz posodice. Sam templja je bil nato OK, samo so bile povsod vrvi (verjetno zaradi Budinovega rojstnega dneva). Najbolj zanimivi so bili meni »zvonci«, do katerih na žalost ne moreš.



Na drugi strani je bil lep razgled na tempelj, kjer sva nato posneli filmček (Pozdrav iz Busana), poležavali in se slikali. Prav tako sva našli na tej strani en zvonček, tako da YEAY!!!!


Ko se je nato oglasil želodček, sva se odpravili nazaj v mesto, kjer sva jedli »pulgogi« (govedina v marinadi), katero nato zaviješ skupaj s čimer hočeš v solato in nato poješ. *yummmmmmmy* I want to eat again!!! M. je tudi posnela filmček, kako se pripravi, jaz pa prilagam slike.  ( *^ - ^* )


Po obilni jedači je sledil sprehod ob obali po pesku; in po prvih pomislekih, sva se sezuli in zakorakali po njem. Veliko lažje je namreč skakati, če nisi v petkah. :-)

Nato je sledil sprehod ob morju do svetilnika, kjer sva najprej srečali morsko deklico … ali dečka (po obrazu sodeč, je bil to zame tip), nato sakuro, potem klopco, kjer si je bilo potrebno namazati nohtke z novim lakom (moj je bil lep moder) ter na koncu še svetilnik. Kot pikica na i, pa je sledila potem še tortica in kapučino, tako da NICE!!!!


Zvečer sva se odpravili na »street food«, kjer sem jaz sicer poizkusila nekaj »dobrot«, sam ta hrana pa ni bila ravno zame.


Po dolgem dnevu je sledil še topel tuš in udobna postelja. Res   S U P E R   dan!

No comments:

Post a Comment