Saturday 5 April 2014

Spomladanske počitnice

No pa je konec tako šolskega leta, kot tudi mojih spomladanskih počitnic.

Najprej nekaj besede o koncu šolskega leta. Letos so namreč zaključili vrtec Riruna, Toa, Sento in Kiichiro. Prav tako je odšel tudi Kagura, saj so se skupaj z družino preselili v Tokyo. V vrtcu smo imeli poslovilno zabavo, kjer so otroci prejeli »certifikate« ter imeli krajšo predstavitev za starše. Bili so zares luštni in na splošno je bilo super. Meni pa je bilo sicer zelo hudo, saj sem na en mah zgubila Riruno in Kaguro, pa še Too in Senta. Sam kaj hočem, življenje gre dalje, pa tudi otroci morajo iti. Upam samo, da smo jih dobro pripravili na naslednji korak.
v "graduation" oblačilih
v svojih oblačilih :)

Prav tako me je mamica od Rirune povabila, da jih obiščem v Tokiu, kar se lahko zgodi, da bom tudi naredila. Sento pa bo prišel v vrtec 2x tedensko za privatne ure angleščine. Tako da … vsaj za kratek čas bom lahko videla, kako jim gre.

Ta petek, včeraj, smo imeli tudi zabavo za nove otroke. Otrok bo skupaj 12, od tega je 7 punčk in 5 fantkov. Znalo bi biti zelo zanimivo, saj sedaj začnemo z lepim številom otrok, in tako se bodo verjetno razvili drugačni odnosi med učitelji in otroci, kot pri odprtju šole, ko sta bila le dva.
Bom poročala kako bo   ^ . –

Kot rečeno je konec tudi mojih počitnic, ki so bile od 22. marca do 3. aprila. Od tega sem 12 dni potovala, najprej po Koreji in nato po Japonski. Tokrat sem si zadala, da poizkusim koliko prtljage zares potrebujem. Vzela sem šolski nahrbtnik ter v njega dala pižamo, krilo, 2 heat-tech majici, 3 žabe, 4 pare nogavic, 9 spodnjih hlač, 2 brisački, Nexus, Kindel, kable za polnit ter vse za osnovno higieno (zobno ščetko in pasto, kremo, ličila). Na sebi sem imela kratke hlače, heat-tech majico, puli, rokavice, šal, jakno in očala. In to je bilo tudi vse kar sem imela s seboj. Resnično me je zanimalo, če bo dovolj in kaj naj spremenim, da bodo potovanja udobna brez odvečne prtljage.
šolski nahrbtnik in torbica

Po 12 dneh potovanja, lahko povem naslednje;
  1. ne glede, da je prtljage malo, je vseeno bolje, da je nahrbtnik udoben. Se pravi, ne šolski nahrbtnik naslednjič, ampak pravega.
  2. večina stvari potrebuje 2 dni da se posuši (z izjemo žab, ki potrebujejo en dan). Potrebno je samo dobro ožeti, najbolje v suhi brisači.
  3. čeprav sta dovolj 2 kompleta oblačil, vseeno postane čez čas rahlo dolgčas. Bolje vzeti 3 zgornje in spodnje dele, kateri so med seboj »compatible« - harmonični in tako dobimo 9 kombinacij namesto dveh.
  4. VEDNO preveri, kakšne so vtičnice v državi katero obiščeš!!!! – Koreja ima namreč iste vtičnice kot mi v Evropi. Tako sem imela probleme s polnjenjem Nexusa in Kindla. Fotoaparata, pa mi v obdobju mojega postanka v Koreji ni uspelo napolniti.
  5. VEDNO vzemi s seboj dežnik!

Cilj mojega dopusta je bil predvsem obiskati M., ki študira v Koreji. In bilo je SUPER!!! Na poti iz Koreje v Takamatsu, sem se ustavila za dva dni v Nari, kjer živi še ena kolegica iz faksa, tako da sem obiskala še njo. Iz Nare me je pot popeljala v Kjoto in nato še v Osako, kjer živi bivša sodelavka Mi.

In čeprav se je čas hitro obrnil in je bilo vsega veliko prehitro konec, lahko rečem, da sem se imela fantastično, predvsem zaradi prijateljev, katere sem po dolgem času zopet srečala.

Več o potovanju, v naslednjem postu

Lea

No comments:

Post a Comment