Monday 14 April 2014

Koreja – nadaljevanje

torkovo kosilo - ribice
Torek in sreda sta bila bolj lenobna, saj je deževalo in sva se zato bolj potikali po trgovinah. V torek zvečer sva prav tako zavili še v lokal, kjer sem imela priliko spoznati M. prijatelja. Oba tipa sta bila fina, in tako smo se pogovarjali, pa jedli in pili dolgo v noč (mogoče tako zelo dolgo spet ne, do ene enih). Sam je bilo zabavno. Potem sva se odpravili do motela, ki je bil … obup … imel je npr. umivalnik in odtočno cev, sam ti dve zadevi nista bili povezani … sam je bil pa poceni. Kako se že reče: »Malo cvenka, malo muske!«

juha in priloge
V četrtek je nato sledila selitev v Busan, od kje sem jaz imela tudi let. V Busanu sva bili v hostlu ob plaži Haeundae.  V hostel sva prispeli pozno popoldne, in ko sva odložili stvari, sva se prvo odpravili na večerjo. Tokrat sem sprobala korejsko govejo juho, ki … naši ne more niti blizu. Za mene je bila to bolj voda s kostmi, sam … poizkusiti je bilo potrebno in skupaj z rižem in prilogami sva se celo malce najedli.

Nato je sledil sprehod ob obali, ki naju je obe spominjal na naše hrvaško morje. Saj je bilo ob sprehajalni stezi (ki ni bila blizu ceste) polno muzikantov, pa celo en »čarovnik« in slikarji, pa kipci z lučkami in še in še. Za začetek sva se usedli blizu enega tipa, ki je igral na kitaro in pel. Imel je res super glas. Po nekem času sva zakorakali naprej ter se nato slikali ter pustili sporočilo Busanu.
lepe pozdrave iz Busana

Ko sva se vračali nazaj proti hostelu, je M. eden od slikarjev želel naslikat, tako da sva malce postali in medtem ko je on risal , so mimoidoči skupaj z menoj opazovali kako nastaja mojstrovina. Je bilo zanimivo videli, kako riše in katerim delom obraza se najbolj posveča. ^ - ^

V hostlu je nato sledil topel tuš in udobna postelja. Tako da lahko mirne duše rečem, da je Busan naredil dober prvi vtis!