Saturday 26 April 2014

Nara

Pa sem prišla nazaj na Japonsko. V Nari sem bila že ob 12ih, tako da sem se prvo odpravila na kosilo, potem pa na sprehod po Nari.

Nara je luštno malo mestece, ki me je čisto prevzelo. In sicer je ravno dosti majhno, da lahko povsod prideš peš, pa dosti veliko, da se lahko vsa masa ljudi porazgubi. Vreme je bilo tudi fantastično, tako da sem najprej imela v načrtu najti kakšen lep kraj, kjer bodo sakure (cvetoče češnje), pa sem malce zašla in se zgubila ter odkrila kraj, kjer so bile srnice, nekaj sakur ter klopca in kar je najbolj pomembno nič, oz. skoraj nič ljudi.


Na klopci sem se potem udomačila ter brala knjigo. Vsake toliko me je prišla pogledat kakšna srnice, ampak ker nisem imela nič za pod zob, so se vse odpravile naprej. Srne v Nari imajo vse odrezane rogove, ker so napadale ljudi za hrano in so bile zato ljudem nevarne.


V eni točki je prišla do mene ena starejša Japonka, ter me vprašala, če me lahko slika … sem bila … O   K. Pa jo vprašam, kje pa? In ona meni, sam naravna bodi, tako da sem šla nazaj brat knjigo. (sedela sem po turško na klopci). Me prav zanima, kakšna je slika. Škoda, da nisem rekla, če mi jo lahko pošlje. No ja pa drugič.


Ko se je shladilo, sem odšla v hostel ter nekaj pojedla. Potem vsa šli z eno Japonsko iz hostla, do sakur, ki naj bi bile osvetljene, pa sva bili prepozni. Ampak nič za to. Sprehod je bil lep in družba cool. Ob desetih se nas je potem ene 5-6 odpravilo na karaoke, kjer sem jaz ostala do enih, potem pa sem šla nazaj v hostel, ter spat. V ponedeljek sem se namreč zbudila ob 5:15 in je bil tako za mano naporen, četudi super dan.

Naslednji dan sme šla najprej malo na okoli, pa spet brala knjigo (na drugem mestu kot dan poprej). Popoldne sem se dobila z M. iz faksa, ki je pripeljala s seboj malega T. (star je eno leto) in je čisti Slovenec. FULLLLLLLLL luštkan!!!! Šli sva na okonomiyaki in potem malce na okoli. Sprehod je bil lep in tokrat me je en Japonec želel slikat, ko sem se postavila na sakuro, da bi me M. slikala. Ko se je sonce skrilo oz. začelo zahajat, sva šli nazaj na postajo, da je šla M. domov jaz pa nazaj v hostel, kjer sem pojedla nekaj jagod (sem si jih v Nari privoščila, DOBRE!!!!). Potem pa sem šla do osvetljenih sakur, ki so bile fulll lepe. Na žalost ni bilo nikjer za sedet, pa moj fotoaparat ni ravno najboljši, sam vseeno, nekaj slik (delajo krivico originalu) :-P



V torek sem šla malce bolj zgodaj spat, ker sem imela namen v sredo zgodaj odrinit v Kyoto in potem naprej v Osako, ampak o tem naslednjič.


PP

No comments:

Post a Comment